Nog niet aangemeld? Meld je hier aan.
Inloggegevens vergeten? Vraag ze hier op.
Problemen met inloggen? Klik dan hier eens.
optimod 8200 v3 |
|
|  216 x bekeken | Door eef | 17 Jun 19:54 | ||
| hoi. ik heb een optimod 8200 gekocht met een defecte geheugen batterij . de kaart er uit gehaald batterij vervangen en het geheugen werkt weer . tot zo ver ging alles goed . wat me gelijk opviel was dat het anders klonk maar ik dacht zal wel presets waren er uit en dus alles weer opnieuw ingeregeld .ik heb de preset urban rap gebruikt en deze aangepast . nu klinkt het helemaal lekker alleen is de attac tijd van het lage bandje veel te traag . na bv 3 sec stilte beukt die bas er in een piek over .ik kan in het menu van de optimod de attac en relase tijden niet instellen . na wat speur werk online kwam ik er op uit dat ik een pc met xp er op moet hebben en de software van de orban site 8200v3.exe . dus ik had nog een prehistorische mini laptop liggen met xp en die doet het ook nog en dat programma via een usb omdat netwerk het echt niet meer doet op xp er op gezet. maar werkt dus niet . het schermpje opent en sluit gelijk weer en dat was het . iemand misschien een oplossing hier voor . ik hoor het graag . bedankt alvast grtz |
||||
Deel via:
Twitter |
Facebook |
LinkedIn |
Volgen |
Tip |
Print |
Je hebt geen rechten om dit forum (verder) te lezen of bent niet ingelogd !!